Juul

Redan imorgon!!
Jag har avslutat min jobbhelg med Bingolotto. Lollo med familj var här men åkte hem vid nyheterna , Lollo ska jobba imorgon bitti.. Tilde och Alva har lekt och lekt och lekt, Tilde fick ett memory och ett örngott där det står mina bästaste bästa kompis på :) milo fick bilar!!:) Alva fick örhängen och ringar, Snövit Barbie, och Emilia en leksak som låter med bollar och grejer!!:)!
Vi åt godis, grönsaker och dipp,,, och jag har ont i magen nu är dyng mätt ..
Men nu har Kai och jag varit ute med massa sopor och slagit in de sista klapparna,, så ungarnas klappar ligger under granen!:) ska bli jäkligt kul att öppna de imorgon bitti :)

Nr nu slopar jag Bingolotto och ska sova e såå trött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0