5mån

Blir våran korv idag:) jag tänker hjälp vart har tiden tagit vägen.. fan vad fort det går.... Våran lilla bebis börjar bli stor ..

Och tyvär så verkar han inte må så jättebra och så ska jag jobba på det känns sådär faktiskt med pappa e ju hemma ! Så det betyder att natten inneburit lite sömn.. så nu ligger kai i sängen med båda barnen,Tilde blev väckt av milo. Nehe dags att strax dra mig till jobbet och hoppas jag har lite sömn kvar sen förra natten i ryggen så jag håller mig pigg idag..

Sen har jag gått ner 4 kg nu.:) bara lite lite kvar tills första delmålet....!!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Du är GRYM!!!!!!!!!!!

2012-02-27 @ 10:15:52
Postat av: Petrs

Som faaan!!!!haha

2012-02-27 @ 10:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0