Emilia e äntligen ute!!

Då har jag varit med om en förlossning i helgen då :)

Det började med att Lollo med familj var här och kolla melodifestivalen, o hon hade lite värkar, vi märkte det genom att hon stanna upp när de kom,sen åkte de hem ( Alva stanna kvar) o jag tog en promme.. Sen duscha o la mig men hann inte somna , Lollo skulle bara höra av sig om det började bli aktuellt att åka in.. La mig och får då ett sms att det blir mer o mer o kortare emellan..
Så jag åkte hem till dem, drack lite kaffe o Lollo hon hade ont men emellan värkarna var hon som vem som helst:)

Vi åkte in, var på rummet 02:00 och en stund efter så börja krystvärkarna.. Fort gick allting !!!

Så 03:17 var hon ute! Emilia ! <3 liten tösabit..

Lollo var grym, sa ingenting om bedövning lr nått.. Och det var grymt att få vara med om en annans förlossning vem passar inte bra om Lollo då:)

Jag var hemma vid 6 typ, vid sju vakna tjejerna o förde ett himla liv, kai var ju hemma o tog barna men det gick iaf inte att sova så som de väsnades.. Så gick upp vid halv nio nio..

På kvällen så hämtade jag Anders från usö o då kom Lollo ner med lilla Emilia
O då höll jag i na, sååå liten!!!!Och söt!!! Och 15 dagar över tiden.. Där ser man vad olika man bär!

Och igår var vi o shoppade presenter till hela familjen:) sen åkte vi dit och tog en kaffe!!

Ett stort grattis till familjen Zetterberg Jonsson , två fina tjejer har ni nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0