Hmm

Tillan sa imorse att hon inte mår bra, att hon har feber och ont i magen , men alltid när hon har ätit och är mätt så får hon ont i magen det är nog hennes mättnads känsla.. Men hon gick fram till fröken jan på dagis o sa att hon inte mår bra.. Så de skulle ringa om det var nått...
Jag har iaf slängt grovsopor och tagit en liten promenad, nu sover milo i vagnen ute o jag ska bädda sängen o slänga i en tvätt...
Har fått plats på afron i ikväll så det återstår o se om jag ska gå!
Igår var mamma o jag på vae o hon gjorde en ny grej som var grymt jobbig, vi skulle dela upp oss på hälften och vara på varsin sida sen skulle vi lägga armarna på ryggen och springa med fötterna mot de andra oj vad jobbigt! Sen skulle vi ta upp bena som en köttbulle och dra fram och sen tillbaka med armarna!! Det var nog bra för det kändes!:) sen simma vi tio längder efter..

Jag blev pangtrött igår efter bb så orka inte ens lägga ner milo i sin säng så han fick gott sova på mig!:) för kai spela i v-rummet och orka inte ens ropa på han..

Nehe nu har jag inte tid med detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0