Joho

Fredag igen , denna vecka har gått fort..

Vi väntar fortf på att Lollo o Anders bebis ska komma nu e det en v över tiden lr imorgon... Det räcker väll..

O i mån var jag o mamma o simma 40 längder blidde det, ons var jag med Carro o grannen Malin på afro... Fyyyfaaannnn vad jobbigt!!!!!!
O tors simma jag o mamma igen så klämde 40 längder igen!
Vill köpa simglasögon men de e fan alltid slut på badet!! :( vill ändra min simning lite vill gärna lära mig att krawla eller hur det nu stavas , ?? Men det e inte så lätt när jag inte får min space i bassängen!!
Mmmm

Ligger i soffan under en filt, milo sover Tilde på väg hem från ridningen med bror + fam, o kai spelar FIFA.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0