Just nu

Så består mitt liv av

Träning, kämpar som fan för att gå ner i vikt, har inte ätit ljust bröd på fleera veckor som jag äter annars varje dag, gärna morgon och kväll, godis som jag absolut älskar spec choklad som jag vanligtvis äter flera ggr i veckan o inte bara på helgerna.:/
Jag vill och behöver gå ner ett par kilo till! Men just nu har det stannat av och det gör mig irriterad när jag kämpar som jag gör.... Det är så mycket frestelser och jag står emot.,..

Men som min pappa säger så blir det oftast ett stop men det kommer igen... Så jag ska inte ge upp ska fortsätta kämpa, men hade hoppats på -1 till dopet som är nästa helg men just nu känns det njaaa... Men får gå massa promenader i helgen och träning nästa v som vanligt..

Det som är svårt tycker jag är helgerna får oftast brukar man gotta till det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0