Min lilla gumma<3

Idag har dagen bjudit på loppis,kaffe hos farmor o Tapsa som tog barnen medans vi åkte till loppis o en snabbvisit på game, kalas hos min bror som fyller imorgon, o melodifestival hos Lollo Med fam:)

På vägen hem så började Tilde prata en massa, mamma var ute sa hon. och spöket skulle ta mig men hon skulle rädda mig, hon skulle springa fort! Jag skulle ropa på hjälp osv sen skulle pappa oxå hjälpa till o rädda mig.. alltså hennes fantasi o tankar:)


Sen när vi gick från bilen så nämde Tilde farfar, då frågade jag var farfar var.. I himlen sa hon, sen gick hon o titta upp mot himlen o pratade med honom, o berättade lite saker :)
Så när hon skulle lägga sig så tog jag fram ett foto på honom då sa hon att det var farfar<3. Nu är det lite över ett år sen han gick bort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0