Snart soova

Och det ska bli skönt! Japp var på vae o simma lite efter som vanligt, sen gick jag in på affären o köpte frukt kände mig lite hungrig!
Kom på att jag glömde fan att titta på big brother igår aaaa :) så satte på play när jag kom hem..
När jag fick baddräkten av min svärmor så var den lite för liten o märkte idag att den hängde i röven och lite pösig i ryggen,,jag som inte ens har nån stjärt.... , fettet som försvinner kan sätta sig lite där lr kanske bättre med muskler, ;) sen provade jag lite kläder hemma och kläder som suttit tajt alltså kläder som jag inte velat ha på mig sitter löst! så visst fan har det försvunnit lite fett från kroppen min! det känns ju bra att kunna ha kläder som jag inte kunnat ha.... så vi går vidare nu till det jag helst vill väga e det 5 kg kvar., mmm låt framtiden utvisa:)

Imorgon efter jag lämnat tillan ska jag iväg till Öob o köpa plasttallrikar o dylikt till dopet.. Om Lollo hänger med tänkte jag att vi ska ta en kaffe på marieberg lr Ikea kanske:)

Milo ligger i SIN säng och sover och hoppas han sover ett par timmar nu!! han har sovit hos oss ett par nätter och han sover inte riktigt bra då, känner väll antagligen doften av mjölk...
Jo han vände sig idag!!!!!! dagen efter sin 5 mån dag!!! la honom på v-mattan jag gick o torka spyor lr nått och när jag går tillbaka till honom hade han lagt sig på magen :) min liiiiiillllaaa bebis börjar bli stor...

Sen var det inget öppet hus idag vet inte hur jag läser riktigt hmm..

Nej snart Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0