Sön..

Idag var vi hos min bror med familj på kaffe sen åkte de o vi till mamma o laga mat o på vägen hem så visste vi att Tilde var trött o ist för att somna så pratade o sjöng vi..
Lite kul faktiskt..

Jag- vad vill du prata om Tilde?
Tilde? Äääää dagis
Jag- ok, vad heter dina kompisar på dagis o lite andra frågor, efter Tilde rabblat upp lite.
Tilde- prata nu då?

Så prata vi om någe
Tilde- prata nu då?

O så prata vi om någe
Tilde - prata nu då?


Haha o så höll vi på:)
sen sjöng hon alla låtar hon kunde o det skulle vara hon som sjöng:)

Sen när hon skulle lägga sig så la pappa henne o då sa hon. - mamma kommer sen, mamma
Väcka mig, mamma bära mig:)

Vet inte riktigt vad hon mena med bära, det kanske är när jag rättar till henne i sängen .

Hon har riktigt roliga konversationer ibland o visar med armarna o lever sig i n..

Sen har hon börjat,
- mamma säger hon, lr pappa.. titta här.
-o så dansar hon runt ett varv o lyfter lite på nattlinnet så gör hon ett par omgångar eller så säger hon mamma titta här o så springer hon fram o tillbaka o säger att hon är snabb eller dansar runt nått varv o sätter sig på rumpan! Det tycker hon är jättekul:)

En riktigt glad o energisk tjej som hon alltid varit:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0