Då var det igång igen

Yes vatten aerobicen e igång , men det nya programmet hon har gjort var Inge roligt , svåra övningar så känner inte alls att vi var iväg.. Men nästa gång kanske det e roligare om det lossnar lite.. O på tors ska vi simma jag o Carro.... Så nu e det skrivet så nu blir det av!

Imorse åkte jag o lillpojken till Lollo på good frukost jäkligt trevligt! Men först lämna jag Tilde på dagis på stora avd första dagen och det hade gått jättebra, fröken tyckte vi hade en härlig unge:) hon sov inget men det förstod jag så hon o pappa slockna i soffan förut..

Ja jo nu har vi bokat storstuga till sommaren 2-7juli 12 bäddar så sex kvar!! På ett stugområde, vi har en egen pool från köket Egen tomt :) sjöutsikt, fler pooler spa café bastu båt kanot finns att hyra fiska spela beach volley djur o klappa på osv!! Blir en bra vecka om vädret e med oss..

Nu ska jag faktiskt ta o läsa lite skvaller o lägga ner denna phone..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0