.

Fatta inte riktigt vad som hände igår, men när vi la oss var jag heelt sopslut! Ammade milo och somnade typ direkt, sen vakna jag av att kai kom in i rummet då hade Tilde varit nere då var kl 00 hon hitta inte sin napp, Sen lyfte han över milo till sin säng o jag sov vidare!! Och vaknade av milo som vakna halv sex:) amma honom och han
Lägger av värsta bajset, så fick gå upp o byta blöja sen var han vaken till sju o jag försökte febrilt söva honom var grymt trött.. Så sov jag till åtta då var det dax att fixa tillan till dagis.. O milo sover fortf i sin vagn! Så nu har jag ätit frulle och ska plocka lite sen ska jag ägna min tid till lillgrabben innan tillan ska hämtas!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha Milo vet hur man ska få upp morsan på morgonen=)

2012-01-18 @ 14:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0