.

Natten som var fick milo sova hos oss hela natten och han sov kanon bra! Jag vaknar till av att nån kryper ner under täcket på natten , så Tilde fick vara kvar jag var trött o kai märkte inte ens att hon sovit hos oss. MEN det gjorde jag för jävlar vad trångt det var! 4 st i 180 säng.. Så 7:20 gick vi upp i Tilde var trött det förstår jag för det var jag med det blev väll inte så mycket sömn.. Först 2 lite sömn med milo sen en tredje!! Yeah.

Efter jag lämnat Tilde så åkte jag o
Milo till mvc där jag tog p-spruta tänkte testa den om det funkar bra på mig.. Men när jag har läst om den nu så är det grymt mycket negativt,

Går upp i vikt
Massa finnar typ som bölder
Ont vid samlag
Ingen lust till samlag
Trött
Deprimerad
Känner sig gravid
Mensvärk
Om man vill skaffa fler barn kan det ta flera år
osv osv

Jag testar denna omgång tre
Mån så får vi se om jag törs fortsätta.
Det gjorde inte ont att ta den men jävlar vad ont jag har nu + att jag har ett blåmärke.. Fick den på ryggen inte rumpan som jag trodde..

Sen åkte vi hem till Lollo så tog vi en kaffe o vidare hem milo sov igenom allt! Jag förberedde maten och sen blev jag så klapptrött så jag nästan mådde illa och la mig på sängen o tänkte sova en stund , men det kunde jag ju tro när milo hade sovit i tre timmar! Han ville inte det men jag vilade och kände mig piggare.. När jag hämtat Tilde o kommit hem så somna hon i soffan o jag visste att milo oxå var trött så alla tre sov:) så jädra skönt!! Sen storhandlade vi och tog en kaffe hos farmor!

Igår var jag o mamma på vatten aerobic! Förra veckan var jag mamma Patrik o simma:) det var kul o se mamma försöka hålla sig kvar på ett o samma ställe igår :) men jävlar vad folk det e det blir trångt !

Imorgon skulle jag simma egentligen men kai ska på bowling med jobbet på den tiden jag brukar gå iväg funkar inte, så alternativet är att jag går på dagen o Lollo tar milo och Tilde e på dagis men nej tror inte jag gör det.. Får ta en promenad ist o kanske simma på fredag när kai kommit hem lr i helgen..



Nej nu e klockan aldeles för mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0