Hmmm

Känner mig väldigt upprörd över en sak.. Så nu ska jag lägga mig med min son och hoppas det tar många många år innan han växer upp och måste ha en massa måsten och bli sviken osv osv....

Tänk om man kunde få vara liten igen o stänga in sig i garderoben o smygleka med barbiedockor och allt var bra inga större problem, en mamma som skötte allt åt en, nu är jag den mamman.
Ibland vill jag oxå bli bortskämd, känna mig som ett barn och få hjälp med allt.. Så jag tycker om när min mamma hjälper mig med att vika mina kläder i garderoben utan att jag vet om det hjälper mig att städa hjälper mig att strukturera osv, inte för att det händer ofta nu för tiden men de gånger det händer så gillar jag det:) jag får känna
Mig ja jag vet inte ompysslad kanske ..

Det är så mycket att tänka på när man är stor!:s allt måste funka...


Jag vill vinna hundramiljoner då kanske livet skulle kännas lite lättare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0