Sön kväll

Idag har vi haft lite sovmorgon eftersom tillan har sovit hos mormor inatt,!:) kai kom in med frukost på sängen vid 9:) sen drog han på match o jag förflyttade mig till soffan med milo där han somna hos mig o jag kolla tv o halv sov!:) så jävla skönt var det, o när kai kom hem åkte vi o köpte ps3 sen hem till mamma på mat som jag så gulligt bjöd in oss på!

Sen tillbaka i Örebro gick vi in på affären o handla lite o mittemot ligger en videobutik så vi hyrde smurfarna!

Så vi har haft en kanon mysig kväll suttit alla fyra o tittat på film! Lr milo sov då mestadels men en stund titta han:) o tillan blev så trött i slutet så hon ville lägga sig.. Nu blir det en dusch sen lägga oss o kolla på paranormal activity 3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0