Nån som e pigg ikväll lr pappa sjuk?

Kl e halv elva o Tilde e vaken, hon o Kai var ute kvällsprommen med leia sen badade de! Nu sitter hon hos mig i fotöljen och kollar på tv! Jag som hade tänkt att båda barnen skulle lägga sig åtta idag, den lille la sig kl nio och den stora borde somna snart Hon har varit väldigt nära sin far ikväll de har ju inte setts på måånga timmar! När vi åker till stora Mellösa så tänkte jag vara smart och ta en genväg vilket slutade i att efter några mil så var vi tillbaka i Örebro :/ kul!!! Det var bara att börja om igen..... När vi kommit fram till Kennet så skulle jag göra rent i badtunnan, och när jag står där i kommer världens hagel skur, sen en regn skur..... Kul i juli!!!!! Skit sommar, det är inte ens varmt ju... Men lite senare vart vädret helt ok, vi grillade hamburgare och badade! Så tillan somna vid elva o milo vid tio, men inte sover de länge för det:/:/ Annars har jag varit duktig och tvättat bilen idag, :) det har ju varit sol hela dagen idag :) vad händer.. Vi har varit ute heeela dagen och haft en så avkopplande dag ! Kastat boll med leia så hon har fått springa av sig ordentligt!:) Tror vi var hemma vid halv sju ikväll , och Kai hade städat o haft sig så att han hade fest igår syns inte förutom att glaset i min fina lykta är trasigt:( Imorgon kommer pappa hit efter Finlandsresan, ska bli spännande hit leia reagerar!! :) glad som fan skulle jag tro...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0