6;30

Börja min morgon med milo Tilde sover än..

Sooolen skiner och jag har börjat värmning av poolen, Lollo med familj kommer idag o sover här så ikväll får vi bada lite, kanske unnar mig 1 Max 2 kalla för att fira in kais 8 v ledighet som
Börjar 16:00!!! Vi ska förbereda morgondagens mat!!

Idag kommer Lollo så tar vi en morgon pw sen bolaget kl 10:00! Så är det gjort innan allt folk kommer ... Men idag måste jag nog ta mig lite yoghurt innan pw är hungrig redan nu..

Då har jag fan rört mig tre ggr denna v förra v blev det bara en gång ! Vem vet kanske vaknar tidigt imorgon o drar ut o springer!! Hmmm

Så imorgon äter vi lunch kl 12:00
Jag med fam, bror med fam, Lollo med fam, farmor o tapsa! Sen på midsommarfirande , o tillbaka för att grilla femkamp o bad i poolen!!
Så 6 barn blir vi i morgon!! :) om
Bara solen skiner blir det en toppendag:) som igår och idag!! Please!!!

Nu ska jag dra på mig träningskläderna, är inte sugen men det spelar ingen roll , måste röra mig så jag inte går upp i vikt av allt gott och inte tappar den lilla kondisen jag har lyckats fått!!
Ska få Lollo o springa lite idag oxå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0