Begagnat

Efter jag lämnat tillan på dagis åkte jag o hämta den där klänningen! Den satt ok.. Kanske ser lite gravid ut men skit i det!

Sen åkte jag till jobbet i fyllde i ledighet.. Så nu har jag rullat o stekt köttbullar, dammsugit , tvättat golv!! Usch vilka äckliga golv! Skurat badrummet och bäddat rent i våran säng! Tvättat har jag gjort oxå,badrums o köksmattan! O lekt med milo! Så nu sitter jag o gungar med han, hoppas han somnar så jag kan få fortsätta , men tror Carro o Anneli skulle komma förbi en sväng.. O jag e hungrig så måste äta ett äpple.

Om alla kunde sluta gå in med skor och sluta spilla på golvet så är det bra! :)

Efter fyra ska jag till en tjej o prova ett par jeans shorts , en tjej som kai faktiskt känner., kai förstår inte riktigt detta.. jag kör på billiga begagnade stilen nu:) inte säkert de passar!! Men hoppas det..det var ett klädpaket för 100kr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0