Börjar ordna upp sig

Sen Kai kom hem från jobbet har vi varit ute hela eft/kvällen .
Jag har sått gräs, grävt upp stora växter vi hade , planterat om o flyttat.. Bara de överlever!!
O Kai har gjort klart skiljestaketet som vi har på trallen där poolen ska stå!:) nu ska det fanimej inte blåsa över till grannen nått mer.... Så imorgon blir det nog uppställning av poolen.. som Tilde längtar ! Sen måste den ju värmas innan vi kan bada.. Så jag vet nog vad vi gör i helgen iaf ,hoppas på fint väder:)

Sen har vi flyttat sandlådan och stallt den i ett hörn såå mycket bättre, flyttat studsmattan o annat! Så vi fick större gräsyta nu!

Så vi har en rabatt på baksidan alla buskar blommor vi hade e borta!! O på framsidan hade vi oxå en rabatt som vi inte har längre utan nu har vi stenar! Den köpte vi tre st lampstenar som lyser fint i mörkret blir mer till hösten!
Det börjar ordna upp sig känns skönt!!
Så nu snart ska vi hyra en släpkärra och åka bort med massa skit som står bredvid huset det ser inte så fint ut! Kanske ta en titt i förrådet!

Milo gick med sin lära gå vagn idag å som han älskade den..... Fick inte ta bort den han greppa så hårt så den hängde med i luften o tog jag bort den blev han skitarg!!
Det roliga var när han gick så gick han o pratade,,, adadadädädä hela tiden i lixom viskade... Svårt att förklara.. Jag gick o asgarva.. Men han var faktiskt duktig jag stötte honom bara så klarar han sig rätt bra .. Men får ju gå böjd o jag har problem ,ont i ryggen just nu.. På vänster sida bredvid hela skuldran , Kai masserade mig i förrgår så igår fick jag inte ont förens på kvällen o igår ingen massage o fick värk redan i morse i hela dan... Jag kan inte ens sitta bra utan att det värker , nu ligger jag i sängen och det värker.. Kanske får uppsöka nått, men vet inte om
Man ska till v-centralen lr massör...

Jag o milo åkte till Marieberg i förm vill ha en skinnjacka men hitta ingen!!!! Ingen visste var det fanns heller.... Fel säsong? Så funderar på att köpa mig en jeansjacka ist !!
Iaf hittade en klänning på Gina som jag köpte vit med blåa ränder i str small :) det fanns inga medium men
Denna passa tycker jag!:) tänkte ha på midsommar o så har Tilde liknande klänning fast gulrandig!!
Sen gick vi till cubus där jag fick presentkort av svärmor när jag fyllde , och prec när vi skulle gå så såg jag en bikini som jag blev sugen på! Testade den o den satt klockrent för mina boobies, äntligen äntligen har ja hittat en bra bikini !! Ingen urringning lr nått visande av halva bröst! perfekt! och de kommer garanterat sitta kvar!
Så på det presentkort har jag fått två linnen, ett par shorts, en bikini , en underlagskräm och en rouge:)

Och prec när vi skulle åka hem så stöter jag på Malin o Maja, de hade kommit ungefär samma tid som oss och hon o jag hade tänkt höra av oss till varandra men trodde vi båda var upptagna!! Haha! Men vi tog en lunch ihop :) så åt bakadpotatis med kyckling o curry o barna åt pannkakor!

O ikväll grilla Kai lax med rotfrukter i folie sen god kall sås o färska pot..

O inatt vakna Kai av att han hade en spindel på sin kudde, men den borsta han bort och somna om igen..
Vet inte vad som snurrar i hans hjärna , kan bero på att han jobbar vid vatten/skog just nu där det finns äckliga djur...

Nej läsa lite bloggar o sova!!
Natti natti!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Vero moda har ju den där skinnjackan som du ville köpa av en kompis (läste det på fejan). Jag köpte den där för två månader sen, fast den kanske är slut? Den kostade iaf typ 600:- Jeansjacka är ju också klassiskt (= Lycka till i letandet (=

2012-06-13 @ 12:33:10
Postat av: Petra

Det finns INGA skinnjackor har varit överallt! Och hittade en jesnsjacka men den var lite för mörk ...

2012-06-13 @ 20:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0