dags att skriva nått

Det är fel på blogg appen så kan ej skriva från telen och det är INTE ofta jag tar mig tid att sätta mig med datorn och märker nu när jag gick in på bloggen att det är helt konstigt detta med vet fan inte vad de håller på med....:/
trist.....
 
iaf så var midsommar helgen jättebra! på midsommarafton var vi alla här, 8 ungar:) så efter lunch fick de fiska fiskdamm vi hade köpt lite godis,sen gick vi till firandet i karlslund där tilde träffade nils:) så vi dansade lite runt stången men sen ville inte tilde mer efter ett tag..
sen gick vi hem o grilla ,körde femkamp,och bada i poolen som nu är rengjord för fyfan vad skitig den var ....alla ungar som badat ut o i.. men kul hade de..
 
på midsommar dagen så gick jag o barnen alla utom milo som sov till affären o sen förbi pizzan där vi köpte med oss kebabrullar hem till oss och de bakfulla killarna.... orutinerade!
när lollo o de åkte hem så tog jag barnen o åkte till kennet o anders i torpet, plocka upp mamma oxå så hon följde med, tänkte bara ta en kaffe men anders ville att vi skulle stanna kvar för de hade så mycket mat o ville bjuda,, ok tänkte jag då kan vi bada i tunnan..! så kais mamma o tapsa skjutade kai till torpet så han hade packat med sig så vi kunde sova kvar.. för jag hade aldrig orkat åkt hem o tillbaka,så de stannade oxå på middag:)
så vi badade o hade det gött..:)
 
annars så håller kai på o målar hemma både inne och ute... full upp... men fint blir det!
 
igår var jag tilde alva carro liam o felicia i wadköping och kolla på uppträdanden de sjöng o hade teater, astrid lindgrens sånger:)
o jag kan ju säga att tilde älskade det.... hon klappa händer när de gjorde det,visslade när de gjorde det o sista låten när alla barn fick springa ner på scen ville hon oxå den men jag ville inte det, men hon vinkade hejdå... sen efter jag lämnat av alva hemma o vi var på väg hem så sa hon..
 
- mamma vet du
-nej vadå?
- det har varit en härlig dag idag!  (lr om hon sa fantastisk dag)
 
så det var nog ganska såå uppskattat..!! hon älskar allt som händer,helt fantastisk liten tjej, inte en sur min o vad jag än sa lyssna hon!
 
o milo då han har börjat krypt nu i måndags tog han första krypen, så två dagar innan 9 mån den 25/6-12!
han börjar bli stor nu..9mån idag ju;/
 
jo tilde fick ögonfluss i helgen och imorse vakna milo upp med det..men tildes e borta...gick rätt fort ändå,men hon var rätt svullen o milo e svullen med..och röööd....
 
imorgon ska jag och lollo om vädret nu tillåter på uteservering och självklart dricka is vatten...:)
det ska bli trevligt:)
 
känner att detta var jävligt jobbigt att sitta o skriva o vara rädd att det försvinner för suddar jag så suddas allt ut ibland ........skit..... så skiter i detta nu.....
 
lr på mån drar vi på SEMÉSTER!!!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0