...

Vi bjöd Lollo o Anders med familj på lunch igår! Lr lunch väldigt sen sån... Det sluta med att de stanna kvar:) så vi bubblade och drack vin!!
Laddat inför midsommar :) lr vad säger du Lollo????;):)

Idag var vi på kalas då Tea fyller 15! Och Tilde vilken tjej!!!' hon var sååå lugn , hon satt med oss hela tiden vid bordet , pratade "vuxet" ... Jag tror att man får börja inse att hon börjar bli stor nu..
Hon sover hos mormor inatt:) så imorgon ska jag åka dit o hämta henne och äta lunch, mamma ska jobba kväll,,

O milo har varit arg hela dagen idag,! Det värsta e att man Nästan skrattar åt han för han blir så arg...
Men ikväll så spände han sig en del så hoppas inte det är magen...

Och jag har köpt en skinnjacka av en tjej från fb! Helt ny!! Från only, 300! Tror det var ett bra pris ... :)

Nu ligger jag o Kai i sängen och väntar på skräckserien som
Börjar 23:15 alldeles för sent!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha jojo det vill jag lova=)

2012-06-18 @ 09:31:18
URL: http://lollloz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0