Fint

Jag stava i förra inlägget då!!

Jag var i köket o fixa lite prec innan jag skulle hämta tillan då ser jag gulli hennes fröken komma med Tilde, jag trodde nått hade hänt först..
Nej hon ville ta med Tilde ut på ängen o plocka blommor, för de andra barnen hade gått iväg i eftersom jag skulle hämta henne snart så fick hon stanna kvar..
Så gulli tog med henne själv o plocka blommor sen kom hon hem o lämna henne hemma... Hur snällt var inte det!!??

Nu har vi ätit och under tiden vi äter så sticker det till som fan i tummen... Och det var en liten jävla mygga!!! Så nu är jag helt vit där han stack mig och kan knappt böja tummen....

De fina blommorna jag fick!!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0