Helt sjuuuuukt

Jävla nötter!!! Sitter inne på öltältet, jag står i kö i en halvtimme och beställer öl , är skit kissnödig så går o kissar.... Vad händer sen då!!
JAG KOMMER INTE IN IGEN!!
Tack för den!
Och det var pga av att det var fullt
Det var ingen som kom in....
Så jag står där själv ....

Så jag vinkar till Kai Patrik o Carro så de kommer fram till räcket Kai säger att han ska lyfta över mig men jag tordes inte just då!
Men en kille kommer fram o säger KÖR jag skyler dig!! Ok jag gjört! Vad händer jo Petra nederman hänger upp o ner.....
Jag blir inte förvånad !! Haha
Så lite ont i skinkan har jag i dag!!
Men vi åkte hem sen så vid tolv var vi hemma! Men så jävla dåligt att man inte kan gå o pissa vad fan ska man göra kissa på sig lr!!!!!
Pratade med vakten om det o han fråga vad jag tyckte han skulle göra ja fixa toaletter i öltältet såklart lr fixa så man får pissa iaf.... Står man där ensam utan mobil pengar, tänk om inte de sett mig.... Nej dåligt!!!
Kissa på sig är väll ett alternativ...

Nu har vi hämtat hem milo Tilde skulle med farmor shoppa!:)
O sjungit för pappa har hon gjort oxå! Nu ska jag sminka mig så jag ser ut Om
En människa ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0