Hmm

Somnade igår efter tolv nån nån gång...

Vaknar av att Kai slänger sig på mig då var kl vid ett och skriker o allt på nattduksbordet flyger ner på golvet , vatten på hela väggen.... Jag skriker jag med fattar ingenting..
Han springer in på toaletten i låser in sig..

O där ligger jag i sängen o fattar ingenting försöker leta efter lampan som ligger på golvet , tänder lampan o halvsätter mig upp.. Pulsen slår i säkert två hundra...

Smyger upp mot toaletten o hör han hosta då förstod jag att han hade vaknat, öppnar dörren o han frågar vad jag gör, ja vad fan gör du frågar jag!

Då säger han att han drömde att han hade en orm på sitt smalben en svart orm med gult på huvet och ormen försvann inte så han fick panik och skulle ta sig därifrån och ormen försvann under sängen när han kom ner från sängen.....

KUL!!!! Mina händer bara skakade o ja självklart blev jag ledsen.. Det är det värsta jag varit med om i rädsla jag trodde han blivit galen ....

Nej han försökte skydda sig från ormen.....

Så vetifan om jag törs sova bredvid han inatt;/

Äckligt o drömma en sån verklig dröm att man verkligen tror att det är på riktigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0