Jag lever

INGET lugnt liv! Mina dagar går i ett!
Från morgon till sena kvällen, men jag gillart mår bäst av det!!
Imorse lämna jag tillsyn sen tog jag en jogg runda, sprang halva och vände för milo tappa en leksak..
Sen hem i duscha av mig åt lite yoghurt åkte till BVC milo väger nu 9,8 så det var som jag trodde 72 lång tror jag det var..
Hon sa det att han är en bestämd pojke,, oja!! Det är han!!! Han vet vad han vill !!
Handla åkte till Carro o nu kom
Vi hem så ska hämta rullan strax, då blir det o fixa mat, plocka är ett måste!!
Sen kommer Kai då aka vi till bauhouse lr hur det stavas ...

Satte igång värmen på poolen nu men det var bara 18 g så hinner nog inte bada idag :(

Är vråååål hungrig ....

Gick en rask promme med Lollo igår innan frulle i 50 min, upp o ner så det kändes :)
Hinner inte träna på kvällarna nu så får försöka ta det på morgnarna ....

Kai slutar för sommaren imorgon så e sugen på att ta tag i detta lite mer då faktiskt gå ner mer i vikt lr midjemått med andra ord... Hoppas lusten sitter kvar:):)

Kissa sen gå de där jobbiga 70 m till
Dagis!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0