Jävlar

Vad min rygg värker , vet inte hur jag ska sitta ....... Får kolla upp det när Kai går på sem, så massagen igår hjälpte inte alls.......

Men nått som e roligt e att jag har sprungit en gång denna v och ändå gått ner:) men imorgon har jag gått upp det igen!! Men bättre ner än upp!
Det beror helt på vad jag äter och dricker,.. Har inte ätit så dumt denna v..inga sena mackor utan det har varit frukt förutom igår kväll då blev det knäckemackor med skinka!

Kl e halv nio och jag e redan rastlös funderar på vad vi ska göra idag och har ingen aning....... Städa tvätta kanske som varje dag!!!! Men nej fan vad tråkigt ....

Köpte shortsen igår pga av att jag stod på hennes toalett och försökte hoppa för o se i spegeln men såg inte.. Så de var ju för stora såklart... Jag har för smala lår och rumpa för att vissa kläder ska sitta bra......:( hur ska jag få större ben o rumpa???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0