Klantig??

Hur kan jag vara så klantig!!?

Alltså i hela mitt liv har jag varit det...

Spola ner mascaran var väll det konstigaste vad jag minns... Just nu..

Jag tappar glas har väll haft sönder ett par st i mitt liv...

Så gör jag nått konstigt så blir jag aldrig förvånad , jahap var det det denna gång..

Jo jag har ju brunnit oxå lr mina kläder, var en julafton i huset o jag satte mig på vardagsrums bordet där det stod ett ljus , poff så brann min väst..

Kom o tänka på det...

Kai o milo sover det råkar vara ett födelsedags barn med huvudvärk! Undrar varför:p kanske för han fick dricka upp min öl som jag köpte till MIG!!!!! Men för min del var det ju bra såklart men surt ändå...

Nej nu ska jag väll ta steget o byta om då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0