Kväller

Ja nu får jag ta kväller!! Nu la sig milo.. Så jag slängde mig i soffan under en filt:)

Har varit en sväng i torpet o hälsat på sen åkte vi vidare till mamma o gjorde pannkakor, som Tilde oxå ska få med sig till utflykten med dagis imorgon! Hoppas det inte regnar..

Sen drog jag o Malin o träna bodycombat. Visst att jag e förkyld men det trotsa jag men vilket tufft pass, vad har de gjoort!!! Helt blöt i hela håret o ja överallt, kände sura uppstötningar tänkte att jag vill inte spy här!
Men såå skönt att jag gick för det var bra längesen nu. Så det som blir nästa gång e på tors med Lollo på Friskis , hon får ta med en kompis gratis!

Imorgon kanske vi ska till kennet o Anders i torpet o grilla och kanske att vi blir kvar. , så brukar det bli men man vet aldrig .

Milo han sover bra på nätterna oftast hela nätterna, ibland vaknar han då tar jag upp han till oss så somnar han om men däremot tidiga mornar ibland.. Idag då satt han i sin säng och reste sig nästan med hjälp av kanten så dags att sänka sängen nu! Och så rör han sig lite mer nu rullar lite!! Haha sååååååå olik Tilde ! Hon kröp väll nu o gick runt bordet stod iaf, stod spec i sängen men det var nog för några månader sen!
Hon har alltid varit tidig på allt när hon var liten , aldrig blyg, alltid glad vilket hon fortf e! Med andra i af!:p
Sitter gör han väldigt bra och gjort ett tag! Lite krångel i magen fortf så tar det fortf väldigt Lungt med maten ..

Så milo sover fortf inne hos oss, han skulle kunna byta eftersom han sover bra men ORKA springa upp på övervåningen mitt i natten om han vaknar, man lixom vill ha så mycket sömn som man bara kan!!

Nu blir det lite suddiga bilder på
Barnen , rörelser när man tar kort med iphonen e inte så lyckat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0