Måla måla

Är vad Kai gör på våran altan!! Blir vit o fin!!!

Mitt försök till o värma poolen gick åt skogen så det blev Inge bad det var bara uppe i 30 g:/
Annars har Kai tagit trimmern o Fixat lite o målat!
Mamma kom förbi på kaffe o räddade mina blommor som hade förfallit!!! Tack tack vad skulle jag göra utan dig!!!!
Jag har inte så gröna fingrar men försöker så gott jag kan, allt som jag grävde upp o planterade om lever!!! Trodde de skulle dö... Var så jävla mycket rötter på nån klätterväxt som jag flytta , massa blad dog ju men tog bort de o nu ser det levande ut:)
Och gräset jag sått kommer det upp gräs!
Våran gräsmatta e inte rolig , på
Vissa ställen finns det Inge gräs , jord... Skit tråkigt..

Nu ligger jag i sängen o ska läsa hänt extra innan jag somnar... Imorgon ska de fira midsommar på tildes dagis:)
Lite extra fin får hon vara!!:)

Natti
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0