Pool

Poolen uppe men oj oj oj vad låg den e mot förra... Denna e mycket lägre men bredare i omkrets.. Nyare modell!
Så just nu är det 13 grader i den o den e på uppvärmning så vi kan bada ikväll!

Så alla mina vänner ska vi köra lite poolparty grillning i sommar så säg till så fixar vi det;)

Efter jag lämnat tillan på dagis så ska jag möta upp en tjej och köpa en klänning 50 kr!! Strl 38 så den borde passa. O passar den inte så ger jag bort den:)
Sen måste jag till jobbet oxå o fylla i en ledighetsansökan om att jag ska jobba 50% i höst..

Sen tänkte jag hälsa på mamma efter dagis men hon skulle klippa sig! Tur att jag hörde av mig o inte fick för mig o överaska..


Igår var en hektiskt dag! Efter jag lämnat tillan så åkte jag o handla på Willys dör jag mötte upp Lollo o Emilia , sen åkte vi till marieberg o leta jeansjacka men det fanns typ inga o den jag hitta kändes inte 100 så jag skiter i det! Det ska kännas bra om jag ska köpa nån. Som min bikini :)

Sen vila jag faktiskt en stund hemma, efter vi varit hemma från dagis i kanske 10 min kom så knacka det på dörren då stod Nils där och ville leka med Tilde, nån som sprungit hemifrån.. Så ringde Malin o berätta var han var. Så han var här ett par timmar o lekte o åt mat . Sen när han var hemma så åkte jag o barnen till Lollo o jag var barnvakt åt Alva o Emilia för de skulle på föräldramöte på alvas nya dagis !
Sen åkte vi hem o där blev det full fart med badning läggning osv ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0