Premiär

Jopp premiärbadat i poolen har vi gjort , Tilde inget snack om saken hon älskar det, milo var lite rädd för bubblorna när det sattes igång sen gick det bra!:) bättre än vad jag trodde faktiskt ! Men vi hade bara 35 grader vi skulle haft 40 då hade det varit skönare, jag gick upp tidigare med milo så duschade vi i badkaret en stund,han ville inte sitta själv först utan ligga på mig och det var nog inte så långt ifrån att han somna..

Annars har jag dammsugit ännu en gång tvättat badrumsgolvet ännu en gång hängt ännu fem tvättat typ! Så imorgon ska man försöka få in allt oxå ... Vad hittar man på imorgon då??!

Jag har så ont i min rygg så jag snart lägger mig på golvet och strejkar , Kai har masserat mig ikväll igen i jävlar vad ont det är på ett visst ställe, vet inte om det är knuta, muskelinflammation.... Inte en aning... Vill inte lägga ut typ 500 på en massör... Och det är bara vänster sida, den sidan jag bär milo, försöker att inte bära han så mycket men det blir ju det ändå.

Jag har lagt mig iaf känns skönt att lägga sig tidigt + i en renbäddad säng!:)

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0