Tack

Tack alla som och firade oss på kais och min dag fast min en dag tidigare då!:)
Jätte fina presenter har vi fått sååå nöjda e vi, vi fyller ju "bara" 28!

Kai fick en pizza sten som vi testade ikväll grymt god pizza!

Nu är vi hos farmor o tapsa , Tilde har fått en hammock som hon ville testa men den är dock inte helt ihopsatt än! Så just nu sjunger Kai karaoke!:)

Milo har varit vaken sen fem o borde sovit för läääänge sen men som sagt nyfiken pojke! O Tilde ligger nu i soffan o är jättetrött o lyssnar på våran skönsång :) hon somnar prec när som min prinsessa! En glad tjej med stor vilja! Hon kommer komma långt i livet! Med måååånga kompisar och hon har redan en kille;)

Japp jag är ganska så stolt över mina barn! Vackra o glada ja helt underbara!
Och ej att glömma mannen i mitt liv!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0