Ännu en helg som är slut

Ja o den gick fort! I fredags så råkade kvällen sluta med en utgång för mig o Carro jag hade skit kul!:) det e ju roligt att gå ut alltså !!:) dansa litegranna dricka litegranna snacka litegranna!! men fyfan vad dålig jag var på lördagen uj uj uj.... Fick besöka toaletten tillomed... Men när kl var typ elva så kände jag att jag fick rycka upp mig så vi gick ut! Tillan cykla! Hon har blivit grym!! Vi gick till farmor en sväng sen åkte vi o köpte studsmatta till Tilde som fyller nästa mån! så igår satte kai o Adde ihop den!:) o hon har studsat o studsat jag hoppade med men fan känns som livmodern ska hoppa ut!! Men den e pulshöjande iaf! Hehe
Kai o milo la sig o sov då gick jag ut med Tilde så hon fick cykla så gick vi till lite lekparker så hon gunga osv, sen tog vi min cykel o tog ett varv! Och jobbigt var det!

Idag e det lite kallt ute så Tilde får vänta en liten stund innan hon får gå ut jag ska börja fixa lite här hemma , bädda sängen osv! Annars så blir det nog en ev en cykelsväng för henne i promenad för mig o milo, mamma kommer sen så ska vi ta spåret, o imorgon ska vi simma tror jag! Skulle på piloxing på tors men hittar den inte!!! De verkar ha tagit bort den sååå jäkla tråkigt , när man tycker det e rätt kul! Vad ska jag göra ist ?? Fan!!!

O Tilde hon rymmer o rymmer! Igår morse stack hon till dagis o på eft stack hon till lekparken o fort går det.. Hon sa att hon skulle vara i sin sandlådan men hon klättrar över staketet , det e ju inte så att vi lämnar henne en timme utan hon går ut o drar! Det e inte ok så idag kommer hon inte få en chans , det e ju farligt hon e bara tre år...

Nehe inte tid med detta !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0