Då var det klart

Då har vi haft dop då och milo var jätteduktig! verkligen:) trodde han skulle vara lite rädd så där men Nope:) tillan var oxå duktig:) hon o Alva höll händer när vi gick in!
Sen åkte vi till lokalen o fika på kais underbara smörgåstårtor och mammas underbara ananas paj:)
Och på kvällen följde barna med farmor hem o vi övriga drack lite och sjöng karaeoke!
Det jobbiga e dan efter att man har en lokal att städa. men kul hade vi!!
O lilla milo har inte sovit bra denna natt så jag känner mig skjuuukt trött..

Idag var vi o köpte ett par jeans och en snygg tröja till milo för presentkort han fått:) kuul med presentkort man
Får välja kläder!

Så denna helg har resulterat i att jag har gått upp 1,2 kg! jag hade förstått det men det e fan inte kul....
Och är fortf omotiverad men
Har idag tagit mig till spåret och gått/joggat 5km.. Får tvinga mig nu.. men imorgon är jag inbokad på vae..
Så nu behöver jag lägga i en högre växel...
Men jag känner ingen lust!!!!!:( aaaa blir irriterad....

Jo idag har vi varit hos en fotograf o fotat oss o barnen och det var inte lätt, tilde var sååå duktig o milo ville inte riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0