Fredag o fint väder!!

Härligt!! så idag måste vi gå ut:)

Mmm i detta hem så blir det inte så mycket sömn, milo vaknar på nätterna och tilde vaknar tidigt mellan sex o sju..Mest vid sex... hon som brukar kunna sova till åtta iaf... så på kvällarna e jag trött, Igår somnade jag sittandes i fotöljen vid nio...
Snälla mina barn sov sov sov!! typ 20:00-08:00! :) in My dreams:/

O träningen går inte så bra lr själva träningen går väll bra men vikten står förbannat jävla still..
Gick ju ned 7 kg på 6 veckor så får vara nöjd över det men ska ju ner två till, det känns som jag måste ändra nått nu eftersom det e stop, men vet inte hur bara..

Igår var jag o klippte mig ! Första gången hos frisören på två år MINST!
O "topparna" var jätteslitna så hon tog typ 8 cm ...!

O inga planer har vi i helgen lr Tilde o pappa ska göra chokladbollar idag o imorgon ska kai o titta på innebandy, annars inget så det e skönt! Jo byta däck !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0