Fyfan jag döööör

Imorse gick jag o Malin runt fem km..
O på eft skulle jag o Patrik gå 1 mil!
MEN på något sätt gick vi fel så vi gick 1,5 mil... + en del joggning kutning i uppförsbackar...i början.. Jag fick ont överallt hela kroppen, skoskav.. Vi gick mitt inne i skogen det var mörkt för det fanns ingen belysning.. De tror väll inte att nån idiot går där i mörkret...
Så nu har jag jävligt ont i bena.. Detta lär kännas imorgon .. Så imorgon tänker jag inte gå någon innan frukost promenad.
Ska ALDRIG göra om det!! Så jävla tråkigt o gå o gå o gå i flera timmar!

De tre sista km var de längsta av alla..

Jaja nu e det gjort iaf !

Så två mil har jag gått idag inte konstigt om man får skoskav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0