Hmm

Har gått på vae och Igår afro men känner mig inte upplagd för o träna men nu har jag gjort det iaf och kommer inte träna mer denna v, nu får det bli promenader.. inte så sugen på det heller men det ska jag nog fixa..
Ska ta en rask promme med milo när jag lämnat Tilde på dagis sen hem o äta frukost , sen ska jag o milo på stan o hämta en doptavla till milo som mamma gjort och hon e ju sjuk..
Man kommer nog i Down perioder vad gäller träning skulle jag tro, men idag kommer Sandra ska hämta henne från tåget tio i fem hon får peppa mig lite ny när hon e här hehe:) jag har lixom ingen lust känns det som..
Ikväll ska jag o Sandra ev på stan o sätta oss nånstans o dricka lite vin:) det gör man såå sällan .

Köpte faktiskt en skjorta igår när jag o Lollo var på marieberg och för 4 v sen hade jag inte fått på mig den inte kunnat knäppt det iaf nu satt den klockrent !! det e jag fan värd att köpa efter hur mycket jag kämpat!

Så nu måste jag leta efter lusten igen..

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0