Joho

Fortf hängig men det känns bättre idag! Mer kraft men mer förkyld , har tillomed tvättat två maskiner men nu la sig jag o milo på sängen o här ska vi ligga ett bra tag.. Ska försöka vila så mycket jag kan så jag blir bra så fort som möjligt..

Tilde verkar förstå att mamma e sjuk, i går var hon helt underbar, hon var ute på baksidan o vi sa att hon inte får hoppa studsmatta för den var blöt så hon stallde sig o titta på den bara, och ingen tendens att lämna tomten.. Peppar peppar hoppas det fortsätter så! Så idag får hon hoppa om det inte börjar regna..

O som min vikt e just nu så har jag 0,9 till mål och har förminskats 8cm på midjan.. När jag kollar med måttbandet hur jag såg ut innan så förstår jag inte det.. Synd att jag inte tog en bild!:( men trodde inte det skulle gå så fort.. MEN jag tror jag kommer gå upp nått kilo o ja pendla lite..

Men mitt mål räcker inte tycker jag lr vikten räcker men vill gå ner mer runt midjan!

Neeee mys tajm med sonen våran och mamma pappa barn på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0