Lör morgon 10 mars

3,8 kg har jag kvar nu till mitt mål om inget händer att jag går upp lr så..Så tror jag gått ner typ 5,6 lr runt där, sen NÄR jag kommit till mitt mål så ska jag lära mig att stanna där oxå visst skulle jag gå ner mer gör det inget men upp ska jag försöka hålla mig ifrån.. men de kilona jag jag kvar kan ju sitta rätt hårt men hoppas det går bra! jag måste ju få ha nån vilodag och det e idag denna v, och idag innebär det en del onyttigt tyvär, tyvär på ett sätt men måste ju få unna sig lite!
Imorgon tänkte jag ta skogen men tror jag får göra det när det e mörkt o då törs jag fan inte så nån behöver haka på mig känner jag!
Så idag ska vi till kga till kais moster som fyller 50 , vi e bjudna på festen hon ska ha ikväll men vi e bortbjudna till Lollo o Anders sen läänge på hemma gjord pizza o mello! så där ska vi sova över natten .. :) mmm det ska bli kul som fan för detta brukar vi göra ihop innan nån av oss var gravid o nu e ju ingen det:)

Men e väll lite orolig över hur milo sover , hela v har han typ vaknat 1 gång i timmen på natten men inte inatt så det blir nog bra!mmm.. jag kai milo sov som grisar när tilde kom ner o väckte mig kl 7 , så vi gick upp.. varför kan inte hon sova liiite längre .. fast det e väll inte konstigt när hon lägger sig åtta.. Sen imorgon ska vi o fira Carro som fyller så för min del blir det kaffe bara!!!!:)

Igår kväll bastade jag kai o barna det är skönt som fredags nöje , alla nyduschade barna pyjamas o hem o gotta till det lite innan tillan ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0