Motti

Kai e på inflyttningsfest ikväll med utgång! Så jag e hemma då men har tjatat hit min mor så hon är på väg nu! Så ska bädda till kai i milos rum vill helst inte att han sover i samma säng som mig och milo.. Det luktar ju en deel..

Så nu sitter jag o milo i badrummet o tittar på tilde medans hon badar!

Och har kommit fram till en sak att jag klarar inte av att hoppa studsmatta jag mår illa av det!!! Som när jag gungar.... Tråkigt .. Får prova igen nån dag o se om det e lika!

Idag kom farmor o "farfar" o gammelmormor o morfar om det e så det heter, sen var min mor kvar en stund efter hon lämnat Tilde!
Imorgon e det kalas igen för min sida och det blir ett par st!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0