Piloxing

Blir det idag!! Hade Malin varit sjuk hade jag simmat men ska bli kul o testa detta! E snart nere de där 1,2kg jag gick upp.. där får man för man äter gott!! snacka om att man får ändra heeela sin livstil!

Så denna v har det bjudit på mån spåret ,tis Zumba, ons spåret, tors piloxing! kanske spåret imorgon! skulle verkligen behöva ett par bra ute gå/spring skor !!!igår var jag såå trött så ögonen stod i kors men jag kom iväg! har kommit på att man måste röra på sig få upp pulsen... :)

Nej nu ska jag softa en stund sen börja med maten innan jag hämtar tillan! får inte äta för nära träningen idag.

Haft Lollo o lilla emilia här idag på morgon kaffe me like:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0