Rosor

Fick dessa fina rosor av min kära mor idag! för att hon tycker att jag är så duktig som tränar o har mig och när jag klarat mitt första delmål skulle jag få en ros men nu blev det fler! :)

Tack mamma för de fina rosorna nu ska jag kämpa på liiite till :)

Fick ett par träningsskor av kennet idag så nu lär det gå bättre att röra mig i skogen!! men har inte gjort ett skit denna lör-sön..

Igår åkte vi till Lollo o Anders med barn där vi åt hemmagjord pizza drack vin o kolla på mello! där det blev rätt vinnare!!!!
O idag fyller Carro år Så vi var o fira henne och dra mig i håret vad mycket fika bröd, delicato bollar som jag älskar det bara vattnades i munnen på mig, kakor,bullar, glass, tårta.. Och jag drack KAFFE!!!
Men var grymt sugen på Delicato bollarna hade säkert tryckt tre!!!! mmmm

O nu har jag o kai landat i soffan efter kött o sallad middag! snart bb:)

Ikväll hade jag velat haft center s märken nappar!!! Går in i min sjätte vecka utan godis.. sjukt förfan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0