Sääängen

Skööönt!! Ligger brevid världens sötaste pojke som ligger o sover
Och som jag snart ska lyfta över till hans säng.
Tillan sover hon kom ner förut när vi lagt henne o började prata om imorgon att hon vill vara hemma , hemma o busa med milo!:) det gör hon och hon får gensvar jättekul att se! Ska bli jäkligt kul o se hur det blir när han e lite äldre!

Igår kväll hade jag såå ont i benen så jag knappt kunde gå men idag var det bättre.. Så ikväll var jag på piloxing som tur e barfota... Men jag mådde lite illa innan jag åkte och under tiden jag träna så tänkte hela tiden,, tänk om jag spyr rätt ut.... Mådde lite illa när jag kom hem men det gick över:) mamma e magsjuk och har träffat henne innan det smällde till men vi har klarat oss! Och hoppas det fortsätter så!! Mamma har en jävla otur med sjukdomar först influensa sen när hon ska börja jobba nej då får hon magsjuka ...

Imorgon har jag en vilodag!ingen träning! Vi ska äta tacos nån dag i helgen iaf :)

Nee nu ska jag titta lite på bb och lär slockna snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0