Alvedon

Det är just nu min bästa vän alvedonen som gör att jag orkar ! Har varit på kalas hos mamma å som jag åt smörgåstårta då! Överdriver alltid men hade ju bara ätit frukost..

Så fort alvedonen går ur kroppen blir jag riktigt dassig.. Så har tagit mig Alvedon nu kanske onödigt när man ska sova om ett par timmar...

Hoppas på en pigg dag imorgon så jag kan tvätta upp all tvätt o vika in skiten, i våra garderober som var såå fina sen mamma hjälpt o vikt men det är för mycket kläder för att ens kunna hålla iordning, behöver mer utrymme...

Nu tittar jag på Greys , sitter i morgonrock under en filt Har tagit en varm dusch ihopp om att bli varm, pyttsan!

Det är alltså väldigt synd om mig nu! Tur att jag hann med en springrunda häromdagen, för lär inte bli nån på ett par dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0