Då var helgen Till ända !

:( vad fort det går.. Men bra har vi haft det iaf! Haft Kati o johan o håkan boendes här i helgen ! Igår kom farmor o Tapsa oxå hit så vi grillade o hade allmänt bra!
På eft så var vi på disco med Tilde o milo i kvartersgården där vi lekte lekar o fiskdamm o chokladhjul där jag vann tre ggr! Hehe
På kvällen skulle de ha fest där för oss grannar så vid tolv gick jag o kai dit:) o det var riktigt trevligt, träffade folk som bott här över 30år! En tant på 65-70 bast hon kunde dansa breakdance och skulle visa oss det men hon kom på andra tankar:( o en annan sa att hon gilla mig för jag verkade vara rivig! Haha!

Ungarna somnade vid elva igår och vaknade idag... Milo vid nio o Tilde tjugo över! Heeelt sjukt !


Nee nu börjar skräckserien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0