Det trodde jag ja!

Sov hos bror med familj inatt, det blev inte så många timmars sömn igen, var vaken ett par ggr o tjugo i sex så tyckte milo det var morgon.. Det är för tidigt ..

Så idag har jag varit såå trött somna en stund på deras soffa på förm och gick o vila en stund i deras rum
På eft men somna inte .. Vi var på fika hos deras granne o efter det åkte Carro o handla sen fixade vi tacos liknande mat! Köttfärs med tacokrydda o crème fraîche som vi la i tacobröd med tomat o ost på o in i ugnen, med fetaostsallad o taco chips till! Grymt gott o mätt blev man...

Så jag o barna var väll hemma runt sju, o Tilde var inte på humör hon var så trött efter att ha varit ute o lekt heela dagen.. Ungarna åker runt på Bobby bilarna som galningar.. Så hon fick duscha o lägga sig o jag visste att milo var trött så tänkte att skönt detta blir en kväll med att barnen sover tidigt o jag får helt egen tid!!
Men vem sitter här brevid mig i soffan o kollar bb då jo milo! Han somnade men vakna när jag la ner han så det fick va!

Inatt ska milo sova på pappas sida i sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0