!

Varför ska man ha rubrik för!?
Helt onödigt!

Nu jävlar ska looren gå vidare annars tänker jag inte titta På lördag ! Nope..
Tycker hon har en jävla skön låt..

Idag fyllde vi tildes pool o Liam Felicia tilde milo badade som galningar ! Milo älskar att bada lika mycket som Tilde , har bilder på de men bara naken bilder!

Klippte gräset drog jag till med idag, sen undrar jag var är min träningslust......? Funderar på att ta tag i detta igen o köra stenhårt igen ett par veckor.. Vill jag inte på pass så finns spåret.. men måste få det dära bestämda o det har jag inte....
Lättare när det inte e så fint o varm ute., jag e på min målvikt fortf men jag har haft på mig bikini nu o inte känns det spec bra..... Så det jag helst vill är kanske. -fler cm runt midjan men vet inte riktigt hur jag ska göra..

Nu skulle jag vilja ha en personlig tränare i en mån! Hade jag kunnat så hade jag fixat det!

Nej men ska jag tänka som man alltid gör på MÅNDAG! Men har funderat på
Detta nu ett tag, börja med träning igen och testa utesluta pasta men vad ska jag ha då ist?? Broccoli e inte spec gott..

Imorgon blir det iaf stoorhandling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0