Hemma

Inte ofta det händer att jag är hemma en hel dag! Brukar alltid åka o hälsa på nån!
Men nu är det slut med det! :s

Det har varit en bra dag! Jag o barnen satt ute på altanen o åt lunch hemmagjord pyttipanna, men lite småkyligt blev det ibland.

Nu sover milo o Tilde o jag slappar i soffan :) hon är nog rätt trött nu och lär somna snart, hon har ju varit vaken sen tidig morgon.
Jag ska läsa min skvallertidning!

Idag ska ju jag o mamma simma! Imorse så tänkte jag att jag hellre ville ta spåret , men vi hade bestämt Simma och eftersom det inte är så hett ute så ska det bli skönt! Det var längesen nu + bra för hela kroppen!:)

Nu får vi hoppas jag får tillbaka suget att bränna lite fett!

Bilder just nu:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0