Hmm

Det blir jobbigt ibland när man funderar på livet !

Ska vi bara ha två barn, vi som har två underbara barn vi kan ju få mååånga fler , skulle jag palla en till graviditet, tveksamt.. Har man råd, alla inträden , allt man ska göra blir dyrare , får man plats i bilen, i huset får vi ju det,
Ska man aldrig få känna känslan igen, aldrig få ha en bebis igen, jag kan tänka mig att jag kommer vilja det om tre år, då är Tilde över sex o milo över tre vill man börja om då..
Varför tänker jag så nu milo är inte ens åtta mån....

Sen min jobbsituation , ska jag göra det jag gör hela livet, vara borta varannan helg, jag vill ha ett 7-16 jobb, ha arbetskläder , vara ledig helger o röda dagar..
Hur ska det gå till.. Plugga vill jag inte och om jag skulle göra det till vad....
What to do

Sen tänker jag tillbaka på mitt liv innan jag bildade familj, mitt liv i Vingåker , jag minns när jag fick mens som
Att det var igår , Lollo o jag Bodde grannar o hade en lina mellan fönstren o jag skickade en mega tjock binda till henne o Lollo glass till mig , alla fester, typ mån ons fre lör ibland sön:) gemenskapen, hur många man umgicks med, hur vi satt på fiket varje sommar o tjöta , när jag fick körkort o åkte förbi fiket med solglasögon nervevad ruta o dunka dunka i bilen det bästa var när jag hade brorsans golf! När jag skulle pierca tungan o Robban o Henke körde o vi fick vänta i över fyra timmar o de väntade snällt kvar.. Alla sommarfester jag hade hemma i huset , mamma sa aldrig nej för vi skötte oss alltid ! Alla kryssningar...
Ja det var mig en riktigt rolig tid i mitt liv! Bekymrena man hade var hur man skulle få tag på alkohol! :)

Overklig and out!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja det var tider det! Ujuj!! Haha hade man inget att göra drog man fram och tillbaka genom Vingåker X antal ggr, åkte ut till rastplatsen och tjuvrökte:)

2012-05-10 @ 09:34:01
URL: http://lollloz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0