Nu får det vara nog

Jepp så känner jag!! Har inte tränat på en v , varit på nån ynka sketen promenad bara , jag har levt ett normalt liv haha förutom vissa grejer typ choklad! Druckit gott ätit gott!

MEN har inte gått upp i vikt heeelt sjukt..

Så har bestämt mig nu att veckan som kommer ska jag Göra som jag brukar med mat och träning ! Så jag börjar mån med simning med mor, tis kör jag body intervall lr vad det heter med Malin , innan frukost promenader om jag tycker vädret tillåter , sen får vi se om spåret får sig ett besök av mig eller haga träning någe mer i v, e ju faktiskt sugen på afron men det e sååå sent tycker jag 19:30...

Nu får det räcka mitt slöande , kroppen mår bra av att röra sig! Och några cm till runt Midjan vill jag ha bort tack!!!

Nej nu ska jag läsa Skvaller om jag inte somnar e grymt trött .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0