Ooops

Det var den löprundan! Jag kom inte så långt.. Pissväder sen var jag på utvecklingssamtal oxå.. Det han sa var att det enda han tyckte var lite jobbigt med henne var att när hon äter mat så typ slänger hon i sig maten, o han tycker det är läskigt ifall hon sätter i halsen. Annars en påhittig , glad, framåt tjej! Jag kom
På när jag satt på samtalet att hon har ju fortf napp på dagis när hon vilar! No no no! Enbart när hon sover för natten än så länge, så imorgon blir det Inge hon får nöja sig med Ninni!

Var med Tilde till tandläkaren imorse o direkt när de ropade upp henne så börja hon gapa:) hon var kanon duktig!
Fina tänder !:)
Men hon ska få plastikoperera sig om några år, hon har ju en glugg mellan framtänderna och strängen är för tjock för att hon nånsin ska kunna få ihop tänderna så de ska skrapa ner den.. Hoppas de söver henne bara! Hon kan ju inte vara vaken kan man tycka då ligger hon aldrig kvar ! Lr få massa sprutor.. Nej tack! Sen är söva jäkligt jobbigt det med! Vi får la se ! När hon e fem skulle de ta kort.

På ons ska vi hem till mamma som fyller år o äta smörgåstårta!!:) köpte en liten present till henne idag:)
Och i helgen är det kalas för Alva som fyller tre år!:) där blir det sötsaker på sötsaker så jag får se till att vara mätt!:) haha !

Tilde har varit rätt trött idag, milo med som e dyngförkyld !! Men båda barnen Sover o jag ska kolla bb sen ska det bli skönt att lägga sig ! Imorgon är det dagis dags , o på tors e det vårfest där!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0